Brendiranje izloga
Štamparija dEkorint specijalizovana za brendiranje novootvorenih i re-brendiranje vec postojećih lokal.Brendiranje izloga lokala cini proces pravljenja idejnog rešenja (reklamne poruke) zatim projektovanja grafičkog rešenja i samu izradu odnosno štampu reklamnih PVC folija koje se zatim montiraju na eksterijer i enterijer Vašeg lokala. Re-brendiranje predstavlja uklanjanje starih reklamnih folija i dizajn i štampu novih sa ciljem osvježavanja vizuelnog identiteta lokala. Kvalitetno urađeno brendiranje čini Vaš lokal prepoznatljivim, lakšim za lociranje, daje samopouzdanje Vašim klijentima odnosno kupcima i ističe Vas od ostalih. Sve sa ciljem uspešnijeg poslovanja i unapređenja Vašeg biznisa.
Pri brendiranju lokala koriste se više vrsta PVC folija i to u zavisnosti od Vaših zahtjeva i materijala na koje se lijepe. To su:
PVC (neprovidne i providne) folije, samolpljive, mat ili sjajne, koriste se za lijepljenje reklamnih tabli, izloga, panoa, zidova, metalnih površina… Lijepljenje ove folije izlog čini u potpunosti ili djelimično neprovidnim, u zavisnosti od odnosa površine folije i staklene površine izloga.
Pjeskirne folije (mat folije za staklo, mat providne folije) – Naše folije sa bijelim “pjeskirnim” (“zamrznutim”) efektom su idealne za privatnost u odredenim djelovima (oblastima) u okviru javnih ili privatnih prostora. Osnovna i najbolja karakteristika ovih folija je da smanjuju stepen vidljivost kroz staklo dok omogucavaju prolazak svetlosti, tako da dobijamo privatnost u prostoriji bez ukidanja prolaza svetlosti. Mogu se koristiti kao savršeni efekat u cilju da se u potpunosti ili djelimično ogranici vidljivost kroz staklo u prostorima kao što su kancelarije, skladišta, laboratorije itd. Izuzetno su efikasane u smanjivanju sunčevih zraka. Ovo prvenstveno neprozirna folija koja garantuje privatnost od radoznalih očiju, a ipak omogućava visok stepen svjetlosne transmisije tako da se prednosti prirodnog osvjetljenja ne gube!
PVC cerada, sa nitnama za privezivanje. Koristi se za reklamne poruke na mjestima gdje je zgodno da se zategne cirada. Uglavnom za spoljnu namjenu jer je otporna na vremenske prilike.
One-Way Vision ili perforirana (rupicasta folija). Koristi se iskljucivo za brendiranje izloga odnosno staklenih površina. To mogu biti: izlozi, prozori, staklena vrata ili zadnje staklo na automobilima, pikapovima ili kombijima. Zbog sitnih rupica koje posjeduje, iznutra se vidi napolje dok kada se gleda od spolja vidi se samo odštampana reklama. Koristi se i kada klijent ima želju da izbrendira izlog, a da sačuva spoljno prirodno osvetljenje.
Mesh ili perforirana (rupicasta) cerada. Koristi se najčešće pri brendiranju velikih fasadnih displeja izloženih udarima vetra i promaje. Često na fasadama zgrada i većih objekata. Odlikuje je velika propusna moć vazduha zbog rupičaste strukture.Takodje ne zatvara pogled kroz prozore objekta i ne blokira dnevnu svetlost.
U okviru usluge brendiranja izloga lokala štamparija dEkorprint Vam može ponuditi i:
Graficko rešenje – izradu dizajna i pripremu za štampu
Savjet za najbolji izbor materijala za štampu i lijepljenje u skladu sa površinom na koji se folija postavlja
Premjeravanje izloga ili drugih površina za brendiranje
Izradu i postavljanje odštampane folije na površinu po vašoj želji
Naši dizajneri sa višegodišnjim iskustvom ce Vam uraditi predlog i konsalting i predociti najbolje materijale za Vaš lokal. Budite slobodni da nas kontaktirate i upoznate se sa mogucnostima i cijenama naših usluga. Možete nas kontaktirati klikom ovdje.